איך אתם

שותים את

כאשר אורחים מגיעים אלינו, אנחנו קודם כל מציעים להם קפה.
אי אפשר להיפגש בלי משהו טעים ונעים.


קודם כל צריך להגדיר מה מטרת הקפה. לא דומה קפה שצריך להעיר אותנו בבוקר
לקפה של הפסקת צהריים, לקפה של ערב.

ואולי זה בכלל שוקו? או תה?

כל אחד והקפה שלו, כל אחת והדרך שלה, כל צוות והסיפור שלו, כל קבוצה והגוונים שלה.

לכולם חשוב לקבל את הקפה כמו שהם ורק הם, אוהבים, ובשביל זה
אנחנו כאן.  כדי שתקבלו את מה שהזמנתם הכי מקצועי, הכי אנרגטי
והכי נעים. הכי שלכם. 

יואל פרנקנבורג

מנכ"ל ובעלים

"הקפה של הבוקר שמבעבע על
המקינטה הוא הקפה הכי טוב
ביום שלי. קפה של בוקר הופך
את כל היום לטוב יותר"

מרכז שלבים | פעילויות ODT, סדנאות גיבוש והפקות אירועים

"אני לא טיפוס של קפה־כל־בוקר. אבל כשיש זמן, זה לקפוצ'ינו. זו תזכורת שגם בהפקות קצת נחת ותשומת לב עושים את כל ההבדל"

אוריה

סמנכ"ל
מנהל חטיבת מומנטום

"אני פותחת את הבוקר עם קפה קר עם קרח, אוהבת אנשים ואוהבת עשייה. בהפקות אני נהנית לחבר בין כל הפרטים, לפתור אתגרים תוך כדי תנועה ולדאוג שהכול יתנהל בצורה חלקה, מקצועית ונעימה"

נעה

מפיקת אירועים

"אני פותחת את הבוקר עם אייס קפה טוב, ומשם נותנת ליצירתיות להוביל. אוהבת לקחת רעיונות, צבעים ומילים ולהפוך אותם לעיצובים שמספרים סיפור"

רז

גרפיקה

מרכז שלבים | פעילויות ODT, סדנאות גיבוש והפקות אירועים

"אני פותח את היום עם הפוך גדול. זה רגע קטן של שקט לפני שאני קופץ לעוד יום מלא ריצות, מוזיקה, ילדים, צחוק ועמדות. הקפה הזה מזכיר לי שגם בתוך כל האנרגיה צריך דקה לנשום."

יובל

מנהל חטיבת
טים טיים

מרכז שלבים | פעילויות ODT, סדנאות גיבוש והפקות אירועים

"אני אוהבת לפתוח את היום עם נס פשוט וחם. משהו ביתי כזה, שמחזיר אותך לקרקע לפני שאתה מתחיל לכוון עשרות מדריכים שונים לכל נקודה אפשרית במערכת. זה הקפה שמרגיע את כל ה'רגע, שנייה…' של הבוקר."

שירה

רכזת מדריכים
טים טיים

אסתי מנהלת קשרי לקוחות מרכז שלבים

"אני אוהבת לפתוח את היום עם נס פשוט וחם. משהו ביתי כזה, שמחזיר אותך לקרקע לפני שאתה מתחיל לכוון עשרות מדריכים שונים לכל נקודה אפשרית במערכת. זה הקפה שמרגיע את כל ה'רגע, שנייה…' של הבוקר."

אסתי

מנהלת קשרי
לקוחות

מרכז שלבים | פעילויות ODT, סדנאות גיבוש והפקות אירועים

"אצלי זה כמעט תמיד קפה קר. לא יודעת למה — אולי כי הראש שלי עובד מהר מדי בשביל משקה חם. הקרח מרגיע את הסערה של הרעיונות, והקפה נותן את הדחיפה לכתוב אותם כמו שצריך."

יערה

רכזת תוכן
טוויסט

"אני פותחת את הבוקר עם קפה טוב וגלגלצ ברקע, ומשם מתחילה לרוץ עם רעיונות חדשים.אוהבת להפוך מחשבות, חוויות וערכים לתוכן שמחבר בין אנשים ויוצר משמעות"

שלי

מנהלת חטיבת טוויסט